Τρίτη 11 Μαΐου 2010

Βατοπέδιο: Αρνείται κάθε εμπλοκή του ο Θ. Ρουσόπουλος

Στην παντελή αναρμοδιότητά του και μη ανάμειξή του στις διαδικασίες που οδήγησαν χιλιάδες στρεμμάτων ανά την Ελλάδα στην κατοχή της Μονής Βατοπαιδίου, επέμεινε ο πρώην υπουργός Επικρατείας της Νέας Δημοκρατίας, Θοδωρής Ρουσόπουλος, εξεταζόμενος και σ’ αυτήν την Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής που διερευνά το σκάνδαλο.

Καταθέτοντας στην αρμόδια εξεταστική επιτροπή της Βουλής ο πρώην υπουργός Επικρατείας της ΝΔ, Θεόδωρος Ρουσόπουλος, αρνήθηκε κάθε εμπλοκή του στην υπόθεση της Μονής Βατοπεδίου.

«Δεν έκανα ποτέ σύγχυση του θεσμικού μου ρόλου με τις όποιες προσωπικές, θρησκευτικές πεποιθήσεις, ή όποιες προσωπικές κοινωνικές σχέσεις είχα» ανέφερε.

Σημειώσε ακόμη ότι, παρά την γνωριμία του με τον γέροντα Εφραίμ και τις τακτικές επισκέψεις που πραγματοποιούσε στο Άγιο Όρος από το 2004 και εντεύθεν, ουδέποτε ο τελευταίος τον απασχόλησε με τα προβλήματα που αντιμετώπιζε η Μονή σε σχέση με το ελληνικό Δημόσιο.

«Προφανώς δεν χρειάστηκε ποτέ» εκτίμησε, «διότι αντιλαμβάνομαι ότι πήγαιναν μια χαρά τις δουλειές τους με τους δικηγόρους και τις διοικητικές υπηρεσίες με τις οποίες είχαν βρει το modus vivendi για να προχωρήσουν».

Δήλωσε επίσης πως αγνοούσε την επιστολή διαμαρτυρίας του Π. Ψωμιάδη στο πρωθυπουργικό γραφείο καθώς δεν του είχε κοινοποιηθεί, όπως επίσης αγνοούσε τον όποιο σχεδιασμό περί ανταλλαγών, αν και είχε μία τηλεφωνική επικοινωνία με τον Εφραίμ μετά τη συνάντησή του με τους φορείς.

Αγνοούσε επίσης, όπως είπε, ως υπουργός τα σχέδια των μοναχών για το ολυμπιακό ακίνητο στους Θρακομακεδόνες, αν και του είχαν αναφέρει τις προθέσεις τους να φτιάξουν κάποιο διορθόδοξο κέντρο.

«Αν με ρωτήσετε εν κατακλείδι τι έχω να πω, είναι, ούτε στον χειρότερο εχθρό μου δεν εύχομαι να τραβήξει τα μισά απ’ όσα τράβηξα εγώ, χωρίς να υπάρχει έστω και ένα πραγματικό στοιχείο εις βάρος μου. Έχουν έρθει κάποιοι και έχουν διαστρεβλώσει πλήρως τη ζωή μου, έχουν εμφανίσει ότι έχω κάνει περιουσιακά στοιχεία ως υπουργός, τα οποία απέκτησα ως δημοσιογράφος. Μόνο να σκεφτεί κανείς ότι το 1994 ο μισθός μου ήταν 15.000 ευρώ που σημερινά είναι πάνω από 30.000-40.000 ευρώ. Κι όλα αυτά τα άφησα γιατί είχα κάποιες ιδέες, κάποιες αξίες, τις οποίες πίστευα για να μπω στην πολιτική για πολύ λιγότερα χρήματα…» , παρατήρησε, μεταξύ άλλων, ο κ. Ρουσόπουλος.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

________________________________

ΟΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ, ΟΥΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΥΤΕ ΑΛΛΗ...

ΚΑΝΕΙΣ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου